Abyste se dostali do hry, musíte mít schválen herní charakter, v jehož jménu se budete po tomto světě pohybovat. Proto je nutné si v tomto tématu (Registrace) založit téma, v jehož názvu bude jméno vaší postavy a jenž bude obsahovat následující položky:
Jméno: Jméno tvé postavy může být reálné či vymyšlené, ovšem musí působit jako jméno, nejlépe tak, aby se dalo vyslovit. Jméno může být jednoslovné, ale klidně k němu může patřit i nějaké to přízvisko (přídomek, příjmení či přezdívka). Požádáni o přejmenování budete v případě, že jméno vaší postavy…
- bude podobné jménu jiné již registrované postavy.
- bude shodné se jménem slavné osobnosti či postavy.
- nebude působit jako jméno, bude příliš krkolomné či rádoby „vtipné“.
Věk: Můžeš napsat konkrétní číslo, ovšem hlavní je orientační údaj, jenž dokreslí představy o postavě (tz. napsat, zda je vaše postava dítětem, velmi mladá, mladý dospělý, dospělým, postarším či seniorem). Ber prosím na vědomí, že ti Tarisové, kteří dosud žili mezi Maeritisy, budou dospěle vypadat již okolo sedmnáctého roku života, kdežto pro někoho, kdo žil v souladu s Magií mimo civilizaci, je tento věk dětský. Doporučujeme zároveň zvolit si nízký věk, vzhledem k pozdějšímu vývoji postavy…
Vzhled: Tělesná konstrukce postavy (případně i předpoklady pro fyzickou činnost, kondice), barva očí, odstín kůže, délka a barva vlasů (i s poznámkou ohledně toho, jak je mívá upraveny). U registrace Tarise máš možnost zvláštních zbarvení očí a vlasů, kůže i vlasy mohou mít nazelenalý odstín, ovšem existuje i možnost jiných nepřirozených odstínů a barev v případě, že to dostatečně vysvětlíš v historii.
- působení: nezapomeň, že povaha tvé postavy není spoluhráčům přístupna, proto se hodí do vzhledu připsat taktéž to, jak na první pohled působí na své okolí (opravdu jen první pohled, vynechme všechny povahové rysy, ty patří jinam). Zmínit můžeš styl chůze (vypadá, že stále někam spěchá, nebo se často spíše vleče?), ale taktéž řeči (zda zní spíše jako malé dítě, piští nebo má hlas zhrublý či chraptivý, jestli mluví obvykle nahlas, nebo spíše jako by měl v krku knedlík, gestikuluje u mluvy divoce nebo stojí jako solný sloup?). Můžeš zde prostě trochu navrhnout těm, kteří se s tvou postavou náhodně setkají, co by si o ní mohli pomyslet. Samozřejmě je vhodné na tyto informace nezapomínat a vkládat je taktéž do postů, ovšem záchytné body právě zde tvým spoluhráčům mohou pomoci, pokud to zrovna zapomeneš zmínit přímo v postu.
- ošacení: Nezapomeň taktéž na to, co není až tak stálé, avšak pořád to ovlivňuje vzhled tvé postavy. Samozřejmě zde patří tedy zmínka o tom, jak se postava obvykle obléká, co nosí za šperky a další podobné poznámky, které stále ještě patří k vzhledu. Samozřejmě je následně vhodné si do podpisu vložit alespoň větičku o tom, jak je postava oblečená zrovna teď.
Historie: Zkus popsat příběh tvé postavy od dětství až do aktuálního věku. Můžeš se na tento úkol podívat z úhlu nezávislého pozorovatele nebo samotné postavy, a pokud se budeš držet reálií tohoto světa, tak bude tato položka místem, kde můžete fantazii plně rozvinout a pořádně se rozepsat. Pokud však máš na mysli nějaké speciální informace, hodláš vymýšlet specifikace pro kmen, ze kterého tvá postava pochází či jí dát funkci, která obvykle původním národům nenáleží, bude vhodnější se prve poradit s vedením hry. Tarisové navíc ve většině případů aktuálně žijí mezi Maeritisy, neb od jejich připlutí k břehům Raegaie uběhlo zhruba půl století, během něhož byla pokácena či vypálena spousta lesů, vybudovány byly mnohé vesnice a města, a tak zůstaly nedotčené obvykle jen hory, v nichž Tarisové obvykle nežijí. Pokud však chceš hrát za Tarise, který dosud žije postaru někde mimo civilizaci, bude lepší se prve domluvit s vedením. Příběh by měl končit tím, jak se tvá postava dostala do okolí Nátemry (ať už přímo do údolí, nebo do Noasova pohoří, které jí obklopuje) – v případě Tarise pak máš dvě možnosti pokračování hry: buď se může vypravit do útočiště v Nátemře za ostatními Aeboritisy, nebo může pokračovat svůj životní příběh v nově vznikající Maeritiské vesnici v Noasově pohoří.
- rodina a zázemí: V příběhu se rozepiš i o jednotlivých členech rodiny tvé postavy – stýká se s ostatními? Jaké má vztahy k otci a matce? Má nějaké sourozence? Pokud chceš popsat místo, kde postava žila, zamyslet se nad tím, odkud pochází, taktéž to patří právě zde. Nezapomínej přitom, že Tarisové, a to i ti dlouhověcí, nemívají mnoho dětí, a tak není pravděpodobné, že by tvá postava měla více než jednoho sourozence, zvláště pak, pokud vyrůstala mezi Maeritisy, v chudobě a ohrožována nemocemi, které přistěhovalci přivlekli s sebou.
Inventář: Co má postava v těchto chvílích u sebe. Položku není nezbytně nutné vyplňovat.
Dovednosti: Aby se postava mohla během hry bohatě vyvíjet, není možné si vypsat obrovské množství schopností, které již ovládá. Taktéž je nutné zamyslet se nad tím, kde by takové schopnosti získala a kdy je trénovala. Proto máte k dispozici pouze šest (6) bodů, které je tedy nutné použít moudře:
- Připsat si za ně sociální dovednosti, jako např. důvěryhodnost, lstivost, intrikářství, diplomacie atd. Jedna takováto schopnost vás stojí jeden bod.
- Přidat si body k fyzickým dovednostem, mezi které patří soubojové schopnosti, plavání, jízda na koni, zacházení s nějakou zbraní apod. (každá schopnost má stupeň výcviku 1-5; základní zkušenost, efektivní používání, množství praktických zkušeností, schopnost efektivně učit ostatní, mistrovská úroveň). Jeden stupeň takovéto schopnosti u registrace stojí jeden bod (chcete-li mít 3. stupeň, odečtěte 3 body, tz. k ostatním schopnostem/dovednostem vám zbydou jen tři body).
- Připsat si za ně speciální dovednosti, např. znalost jedlých a jedovatých rostlin (bylinkářství), výroba léčivých mastí, nástraha pastí, schopnost vykonávat nějaké řemeslo atd. Jedna takováto schopnost vás stojí jeden bod.
- V případě, že chcete, aby vaše postava už od začátku ovládala nějaké magické schopnosti, je nutno se prve domluvit s vedením (Magie po příchodu Maeritisů téměř vymizela, navíc je nutné, abyste své schopnosti pořádně pochopili, navíc musíte mít pečlivě nastudovány informace o Magii).
Speciální (avšak povinná) položka! Povaha se zasílá zprávou Magii!
Nechceme, aby postavy hned věděly, s jakými charaktery se setkávají, ovšem zároveň musíme mít jistotu, že nebudete povahu své postavy měnit, jak se vám zachce třeba každý den, a víte vůbec, za jakou postavu to hrajete! Proto budou povahy uloženy, avšak nezveřejňovány…
V povaze byste se měli zabývat hlavně niterním charakterem, který ostatní budou moci odhadnout jen díky dlouhodobému pozorování a častému setkávání-se s postavou. Samozřejmě si (hlavně pro svou potřebu) můžete přidat nějaké ty záliby, motivace a cíle, kterých se bude vaše postava snažit dosáhnout a se kterými se třeba i vydala právě ze své domoviny, a stejně tak zkuste zauvažovat nad jejími obavami a strachy, které vám můžou zpestřit hru. Důležitou složkou každé kultury, která může člověka v mnohém ovlivnit je taktéž náboženství, proto zmiňte i vztah k víře, který má váš herní charakter.