Máte chuť hrát, ale nenapadá Vás, za koho přesně? Potřebujete nějaký nástin, osnovu, podle které byste se mohli řídit? Pak jste na správném místě, kde si můžete vybrat s několika předem načrtnutých charakterů, jejichž profily je jen nutno rozepsat a poslat jako nové vlákno.
Charaktery příbuzných a přátel
Aktuálně nemáme žádnou nabídku. Hledáš sourozence, potomky, rodiče či jen přátele z minulosti, abys nebyl ve hře úplně sám? Pak napiš zprávu Magii, ve které uvedeš všechny důležité informace o postavě, kterou hledáš, a my zveřejníme tvé požadavky právě zde!
Charaktery příbuzných a přátel si domlouvají hráči mezi sebou. V odpovědi na toto téma pouze píšete, pokud je již daný charakter zabrán a připravován pro registraci novým hráčem!
Nové, vzorové charaktery, dle kterých se můžete inspirovat
Potomek Tarisů (žena nebo muž)Věk: Mladý dospělý
Víra: Pamatuje se jen na víru v Boha, to, že Magie je nečistá a zákeřná moc, která rozsévá hřích a chaos s pomocí svých barbarských přívrženců.
Vzhled: Žádné zvláštní znaky vymykající se standardům lidí (a Maeritisů).
Rodina, historie: O svém původu neví, vzhledem k tomu, že jako malého ho našla farmářova žena v jedné z polorozpadlých chýši dříve patřící Tarisům, když byly louky rozděleny mezi nové osadníky. Rozhodla se ponechat si dítě a vychovat jej tak, jakoby nebylo potomkem divochů, neb sama dříve přišla o dítě a na malém nebylo poznat, že by měl být nějak jiný. Myslel si tak, že farmář a jeho žena jsou jeho rodiče, neb jej vychovali a nikdy se mu o jeho původu nezmínili, taktéž proto, že věděli, že by mu to mohlo zničit život. Žili si vlastně velmi dobře, ale mladý se často toulal a byl jednoduše hodně zvědavý na svět mimo Maeritiskou civilizaci. Rodiče mu nic nechtěli dovolit, ovšem jak to tak bývá, poslouchat je nehodlal a často večer, či brzy k ránu, tak aby o tom nikdo nevěděl, se plížil ven a chodil, čím dál od farmy. Až jednou se k němu dostal ten podivný pocit – šimrání v bříšcích prstů, kdykoliv se dotkl čehokoliv živého. Prve se toho lekl, avšak v blízkosti farmy ihned ten podivný pocit zmizel a zvědavost narůstala. A tak to zkusil znovu – vypravit se tak daleko, aby mohl cítit ten zvláštní, avšak ve výsledku celkem uklidňující, pocit, kdy vnímal energii všeho kolem sebe. Několikrát ještě takhle zmizel a vrátil se dříve, než to někdo zjistil, až si rodiče jeho výletů všimli, velmi se rozzlobili a zakázali mu jít kamkoliv bez dozoru. On však tomu tajemství šimrající trávy, kmenů a listů chtěl přijít na kloub a vzhledem k tomu, že zrovna neměl nejklidnější období svého života a zákazy rodičů ho spíše pobuřovaly, rozhodl se vzepřít se a odhalit to tajemství. Sbalil si pár věcí na cestu a farmu opustil. A jeho pouť jej dovedla až k Nátemře, možná náhodou, možná s přičiněním Magie.
V případě vzorových charakterů je možné si zamluvit postavu max. 14 dní před odesláním herní karty mezi registrace a to v odpovědi na toto téma. Po uplynutí lhůty bez splnění této podmínky bude charakter opět volný pro další hráče!