Raegaia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PříjemHledatLatest imagesPŘEDLOHA HERNÍ KARTY: AERIS Rezeli10RegistracePřihlášení

 

 PŘEDLOHA HERNÍ KARTY: AERIS

Goto down 
AutorZpráva
Magie
Vyšší moc
Magie



PŘEDLOHA HERNÍ KARTY: AERIS Empty
PříspěvekPředmět: PŘEDLOHA HERNÍ KARTY: AERIS   PŘEDLOHA HERNÍ KARTY: AERIS Icon_minitime16.01.20 13:09

Abyste se dostali do hry, musíte mít schválen herní charakter, v jehož jménu se budete po tomto světě pohybovat. Proto je nutné si v tomto tématu (Registrace) založit téma, v jehož názvu bude jméno vaší postavy a jenž bude obsahovat následující položky:


Jméno: Jméno tvé postavy může být reálné či vymyšlené, ovšem musí působit jako jméno, nejlépe tak, aby se dalo vyslovit. Jméno může být jednoslovné, ale klidně k němu může patřit i nějaké to přízvisko (přídomek, příjmení či přezdívka). Požádáni o přejmenování budete v případě, že jméno vaší postavy…
-       bude podobné jménu jiné již registrované postavy.
-       bude shodné se jménem slavné osobnosti či postavy.
-       nebude působit jako jméno, bude příliš krkolomné či rádoby „vtipné“. 
 
Věk: Můžeš napsat konkrétní číslo, ovšem hlavní je orientační údaj, jenž dokreslí představy o postavě (tz. napsat, zda je vaše postava dítětem, velmi mladá, mladý dospělý, dospělým, postarším či seniorem). Ber přitom prosím na vědomí, že Aerisové stárnou o něco pomaleji než lidé, takže Aeris ve věku patnácti let se o sebe sám postará jen s obtížemi. Doporučujeme zvolit si relativně nízký věk, vzhledem k pozdějšímu vývoji postavy…
 
Vzhled: Tělesná konstrukce postavy (případně i předpoklady pro fyzickou činnost, kondice), barva očí, odstín a vzor srsti, délka a barva vlasů (i s poznámkou ohledně toho, jak je mívá upraveny). U registrace Aerise nezapomínej na fakt, že tvá postava má tělo pokryté srstí, která může mít barvy v odstínech hnědé, černé a šedé, případně ještě zrzavé či béžové barvy. Bílé varianty Aerisů jsou celkem vzácné, a v případě, že chceš, aby tvá postava měla nepřirozenou barvu srsti, budeš muset si tento fakt nějak obhájit. Aerisové navíc mohou (ale nemusí) mít uzpůsobeny i jiné části těla, přičemž nejčastější je zvláštní tvar (obvykle osrstěných) uší, méně časté jsou pak úpravy nosů v čenichy a nic ti nebrání v tom, aby tvá postava kromě využívání podpory všech čtyř končetin měla k pohodlnému udržování rovnováhy i ocas. U dalších znaků pak je lepší se zamyslet nad tím, proč by je postava měla – třeba drápy nejsou vhodnou adaptací, neb Aerisové se konfliktům vyhýbají a živí se rostlinnou stravou, takže lovit taktéž nemusí.
-          působení: nezapomeň, že povaha tvé postavy není spoluhráčům přístupna, proto se hodí do vzhledu připsat taktéž to, jak na první pohled působí na své okolí (opravdu jen první pohled, vynechme všechny povahové rysy, ty patří jinam). Zmínit můžeš styl chůze (vypadá, že stále někam spěchá, nebo se často spíše vleče?), ale taktéž řeči (zda zní spíše jako malé dítě, piští nebo má hlas zhrublý či chraptivý, jestli mluví obvykle nahlas, nebo spíše jako by měl v krku knedlík, gestikuluje u mluvy divoce nebo stojí jako solný sloup?). Můžeš zde prostě trochu navrhnout těm, kteří se s tvou postavou náhodně setkají, co by si o ní mohli pomyslet. Samozřejmě je vhodné na tyto informace nezapomínat a vkládat je taktéž do postů, ovšem záchytné body právě zde tvým spoluhráčům mohou pomoci, pokud to zrovna zapomeneš zmínit přímo v postu.
-          ošacení: Nezapomeň taktéž na to, co není až tak stálé, avšak pořád to ovlivňuje vzhled tvé postavy. Samozřejmě zde patří tedy zmínka o tom, jak se postava obvykle obléká, co nosí za šperky a další podobné poznámky, které stále ještě patří k vzhledu. Samozřejmě je následně vhodné si do podpisu vložit alespoň větičku o tom, jak je postava oblečená zrovna teď. Nezapomínej přitom, že Aerisové nepotřebují vzhledem k srsti příliš mnoho oblečení, a ozdoby si tvoří jen z toho, co naleznou.
 
Historie: Zkus popsat příběh tvé postavy od dětství až do aktuálního věku. Můžeš se na tento úkol podívat z úhlu nezávislého pozorovatele nebo samotné postavy, a pokud se budeš držet reálií tohoto světa, tak bude tato položka místem, kde můžete fantazii plně rozvinout a pořádně se rozepsat. Pokud však máš na mysli nějaké speciální informace, bude vhodnější se prve poradit s vedením hry. Aerisové žijí výhradně v horách, a většinu života samotářsky, pročež budeš muset vymyslet postavě motivaci k tomu, proč by se měla připojit k ostatním Aeboritisům v Nátemře, místo toho, aby si dále žila svůj život a neřešila dění ve zbytku světa. Od připlutí Maeritisů do Raegaie uběhlo zhruba půl století, ale v horách se zprávy šíří pomaleji, takže doslechnout se o tom, že tito lidé existují, mohla tvá postava daleko později. Příběh by měl končit tím, jak se tvá postava dostala do okolí Nátemry.
-          rodina a zázemí:V příběhu se rozepiš i o jednotlivých členech rodiny tvé postavy – stýká se s ostatními? Jaké má vztahy k otci a matce? Má nějaké sourozence? Pokud chceš popsat místo, kde postava žila, zamyslet se nad tím, odkud pochází, taktéž to patří právě zde. Nezapomínej přitom, že Aerisové, i když jsou dlouhověcí, nemívají mnoho dětí a že netvoří trvalé páry ani rodiny, takže sourozence je zde možné mít spíše jen v případě dvojčete, což je však velmi vzácná věc, či případně mít jej o dost staršího s tím, že s ním má postava společnou pouze matku či otce, přičemž je otázka, zda by se o něm vůbec postava dozvěděla či měla v případě setkání možnost nějak zjistit, že je druhý Aeris jeho sourozencem.
 
Inventář: To, co má postava v těchto chvílích u sebe. Položku není nezbytné vyplňovat.
 
Dovednosti: Aby se postava mohla během hry bohatě vyvíjet, není možné si vypsat obrovské množství schopností, které již ovládá. Taktéž je nutné zamyslet se nad tím, kde by takové schopnosti získala a kdy je trénovala. Proto máte k dispozici pouze čtyři (4) body, které je tedy nutné použít moudře:
-       Pokud nevyplyne z jejich historie jinak (v tom případě získávají 2 body k rozdělení navíc), Aerisové začínají svou pouť se středním stupněm cítění Magie a schopností: dotek mysli.
-       Přidat si body k fyzickým dovednostem, mezi které patří soubojové schopnosti, plavání, jízda na koni, zacházení s nějakou zbraní apod. (každá schopnost má stupeň výcviku 1-5; základní zkušenost, efektivní používání, množství praktických zkušeností, schopnost efektivně učit ostatní, mistrovská úroveň). Jeden stupeň takovéto schopnosti u registrace stojí jeden bod (chcete-li mít 3. stupeň, odečtěte 3 body, tz. k ostatním schopnostem/dovednostem vám zbyde jediný bod).
-       Připsat si za ně speciální dovednosti, např. znalost jedlých a jedovatých rostlin (bylinkářství), výroba léčivých mastí, nástraha pastí, schopnost vykonávat nějaké řemeslo atd. Jedna takováto schopnost vás stojí jeden bod.
-       V případě, že chcete, aby vaše postava už od začátku ovládala nějaké další magické schopnosti, je nutno se prve domluvit s vedením (je nutné, abyste své schopnosti pořádně pochopili, navíc musíte mít pečlivě nastudovány informace o Magii).


Speciální (avšak povinná) položka! Povaha se zasílá zprávou Magii!
Nechceme, aby postavy hned věděly, s jakými charaktery se setkávají, ovšem zároveň musíme mít jistotu, že nebudete povahu své postavy měnit, jak se vám zachce třeba každý den, a víte vůbec, za jakou postavu to hrajete! Proto budou povahy uloženy, avšak nezveřejňovány…
V povaze byste se měli zabývat hlavně niterním charakterem, který ostatní budou moci odhadnout jen díky dlouhodobému pozorování a častému setkávání-se s postavou. Samozřejmě si (hlavně pro svou potřebu, ale taktéž pro vypravěče do různých akcí) můžete přidat nějaké ty záliby, motivace a cíle, kterých se bude vaše postava snažit dosáhnout a se kterými se třeba i vydala právě ze své domoviny, a stejně tak zkuste zauvažovat nad jejími obavami a strachy, které vám můžou zpestřit hru. Důležitou složkou každé kultury, která může člověka v mnohém ovlivnit je taktéž náboženství, proto zmiňte i vztah k víře, který má váš herní charakter.
Návrat nahoru Goto down
https://textovahra.wixsite.com/raegaia
 
PŘEDLOHA HERNÍ KARTY: AERIS
Návrat nahoru 
Strana 1 z 1
 Similar topics
-
» PŘEDLOHA HERNÍ KARTY: TARIS
» PŘEDLOHA HERNÍ KARTY: IGRIS
» PŘEDLOHA HERNÍ KARTY: AURIS
» PŘEDLOHA HERNÍ KARTY: MAERIS

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Raegaia :: Kartotéka :: Registrace-
Přejdi na: